30 juni - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Jennice Pengel - WaarBenJij.nu 30 juni - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Jennice Pengel - WaarBenJij.nu

30 juni

Door: jennicepengel

Blijf op de hoogte en volg Jennice

01 Juli 2011 | Portugal, Lissabon

30 juni
Natuurlijk brak van gisteren (was vergeten te zeggen dat ik bijna een liter sangria op had) liep ik naar school. 
Vanavond is er een festival dichtbij school. Het zit er bijna op. Ben wel blij dat ik naar huis ga want....(ik durf het bijna niet te zeggen) ik mis het koken. Heb zoveel geld uitgegeven aan eten en drinken omdat ik bij een gastgezin verblijf ipv een appartement. Maar goed nu heb ik dit ook ervaren. 
Vanavond eten we met de groep Mexicaans en morgen met de school Indiaas. Ik kijk uit naar beiden.  

Het Mexicaans eten werd Libanees. Ook lekker trouwens. Daarna zijn we naar het festival geweest waar er drie bekende Fado zangers hebben opgetreden.  Het was mooi om naar te luisteren en super druk. 
Daarna zijn we NATUURLiJK naar Barrio Alto gegaan, en....wij raakte Matt kwijt (zoals altijd hahaha niet normaal meer). 
Dit keer zijn we in andere straten geweest. De dames gingen vroeg naar huis en de drie heren bleven. 

Nog 1 hele dag hier en daarna ben ik weer thuis. 

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Lissabon

Lissabon

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2011

01 juli 2011

01 Juli 2011

30 juni

01 Juli 2011

29 juni

29 Juni 2011

28 juni

29 Juni 2011

27 juni
Jennice

I am going to Lissabon for two weeks.

Actief sinds 15 Juni 2011
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 8265

Voorgaande reizen:

15 November 2012 - 29 November 2012

I am back

19 Juni 2011 - 02 Juli 2011

Lissabon

Landen bezocht: