27 juni - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Jennice Pengel - WaarBenJij.nu 27 juni - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Jennice Pengel - WaarBenJij.nu

27 juni

Door: jennicepengel

Blijf op de hoogte en volg Jennice

29 Juni 2011 | Portugal, Lissabon

27 juni
Vandaag zijn we naar palacio da ajuda geweest. Een heel mooi paleis maar super groot. Ik was natuurlijk weer moe en nam elke mogelijkheid om te zitten. Na de tour zijn we met z'n allen naar beneden gelopen. Ik had een afspraak met Victor en de rest ging verder. 
Dus....
Mnr zei eerst dat hij er binnen 5 min zou zijn. 10 min later was hij er nog niet dus belde ik hem met de vraag waar hij was. Ja...hij moest wachten op een boek ofzo en zou er binnen 5 min zijn. Eerst wilde hij dat ik naar zijn school kwam. Ja je leest het goed. Ik wist niet eens dat hij nog naar school ging. Ik was al aan het kijken hoe ik met het openbaar vervoer weer terug moest naar huis. Anyway....hij was er binnen 5 min. Zijn vrijetijdskleding was wel ok maar zoals ik al zei...niet mijn type maar hij was niet lelijk. Dus hij begon al meteen met ik heb van je gedroomd en ik wil je kussen en ruiken en ik keek hem aan van....holdup !!! Ik wil je best leren kennen maar ehm slowdown. Dus we zijn samen naar pastei de Belem geweest waar ze blijkbaar de beste pastel de natal hebben. Ja het was lekker maar geef mij maar chocola. 
Ik vroeg hem wat we gingen doen en hij zei, we gaan ergens waar je een massage kan krijgen'. Ik dacht bung sani (goed idee) want mijn voeten zijn al dagen toe aan tender loving care. We liepen een straat in en hij belde ergens aan en vroeg of beneden wilde wachten want hij moest even met die man praten En toen hij naar beneden kwam zei hij:, het is €50 voor 2 uur. Nouuuuuuu (eigenlijk moet er een emoticon in). Ik zei tegen hem... Are you f-ing kidding me??!!!!! Do you really think i am going in a room with you. Mijn klomp brak. Er zijn nog meer dingen die ik tegen die mpp( krachtterm ) heb gezegd. Daarna wilde hij nog slachtoffer spelen ook!! Ik kon gewoon niet geloven dat hij dacht dat ik met hem naar een motel (ja je leest het goed, de goedkope versie van het Hilton) zou gaan nadat ik 20min met hem had gesproken. Hij besefte dat ik absoluut niet van plan was om ook maar enige fysieke contact met hem te onderhouden en heeft mij bij een metro gedropt. Ik was allang blij. En om zichzelf een beter gevoel te geven (denk ik) zei hij:, ik moet even nadenken over jou.... Pffffff brada (letterlijke betekenis broer) njang mi ......(mijn moeder leest dit ook, sorry mam maar deze Guy ......)

Vroeg naar bed morgen weer school. 

  • 29 Juni 2011 - 10:35

    Esmée:

    LOL!!! Ik ga helemaal STUK hier!
    Maar je hebt het wel naar je zin he meid! Super voor je1 krijg zelf ook zin om weer es op avontuur te gaan al zal dat met een kleintje niet zo snel gaan gebeuren :0

  • 30 Juni 2011 - 09:14

    Robert:

    hahahahahahahahahaha, ga stuk hier hahahahahaa...Loo-ssseee--eeeerrrr hahah

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Lissabon

Lissabon

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2011

01 juli 2011

01 Juli 2011

30 juni

01 Juli 2011

29 juni

29 Juni 2011

28 juni

29 Juni 2011

27 juni
Jennice

I am going to Lissabon for two weeks.

Actief sinds 15 Juni 2011
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 8264

Voorgaande reizen:

15 November 2012 - 29 November 2012

I am back

19 Juni 2011 - 02 Juli 2011

Lissabon

Landen bezocht: