Dag 2 vervolg - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Jennice Pengel - WaarBenJij.nu Dag 2 vervolg - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Jennice Pengel - WaarBenJij.nu

Dag 2 vervolg

Door: jennicepengel

Blijf op de hoogte en volg Jennice

22 Juni 2011 | Portugal, Lissabon

Wij zijn gisteren naar Alfama geweest. Er zijn daar van die hele smalle straatjes. Als je me daar zou droppen, zou ik zeker verdwalen. Daarna zijn we naar de woning van een klasgenoot geweest. Een heel schattig huisje. 
Maar goed. 
Ik ben al sinds dag 1 op zoek naar een discotheek waar niemand van gehoord heeft. Ik heb natuurlijk niet opgegeven en zijn mars (uitdrukking wat his ass) gegoogeld. Samen met een ander meisje Niki (Britse) zijn wij op zoek gegaan naar de straat. Pfffff we hebben echt een dikke pisie (stuk) gelopen. Uiteindelijk hebben wij het gevonden (we moesten wel ff vragen waar de straat was). Die man keek me op een soort manier aan toen ik een poging deed hem de richting te vragen in het Portugees. Hahaha hij werd fuga( lichtelijk geïrriteerd) en vroeg of het in een andere taal kon hhahaah. Hij was wel aardig hoor. 
Maar goed, deze zogenaamde Kaombo club....does not exist. Je snapt dat ik begon te twijfelen want die olo (letterlijk gat) waar we waren...ehmmm zag er een beetje ghetto uit. Ik ga wel duhhhhh Mika mendes gaat optreden, volgens de flyer. Indien dat niets wordt dan gaan we ergens anders heen. 

Vanuit alcantara zijn wij met de tram naar praca do comercia gegaan en hebben daar iets kleins gegeten in rua do augosta. 

Uiteindelijk zijn we naar huis gegaan waar ik mijn gastvrouw heb verteld wat ik had gedaan en heb uiteindelijk pas om 12 uur 'snachts huiswerk gemaakt :(

Btw ik heb Charlie en de chocoladefabriek gekocht in het Portugees. Jipieieie

Ate mais tarde 

  • 22 Juni 2011 - 10:37

    Melissa:

    Nicht!
    Ik vind het erg leuk om je verhalen te lezen.
    Heeeel veel plezier en ik ben benieuwd naar al je foto's.
    xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Lissabon

Lissabon

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2011

01 juli 2011

01 Juli 2011

30 juni

01 Juli 2011

29 juni

29 Juni 2011

28 juni

29 Juni 2011

27 juni
Jennice

I am going to Lissabon for two weeks.

Actief sinds 15 Juni 2011
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 8274

Voorgaande reizen:

15 November 2012 - 29 November 2012

I am back

19 Juni 2011 - 02 Juli 2011

Lissabon

Landen bezocht: