22 juni - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Jennice Pengel - WaarBenJij.nu 22 juni - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Jennice Pengel - WaarBenJij.nu

22 juni

Door: jennicepengel

Blijf op de hoogte en volg Jennice

24 Juni 2011 | Portugal, Lissabon

22 juni
Gisteren ben ik naar museu do azulejo geweest (tegel museum). Het was een beetje saai maar onze gids (tevens docent) is super grappig. Ik ga helemaal stuk om hem. We hebben zelfs een foto samen gemaakt waar je achter een kartonnen bord staat en je hoofd in steekt. 
Na de museum zijn we wat gaan drinken in een café op de hoek (weet de naam niet meer). Ik wilde een Sagres maar die waren op. Onze serveerster zei dat ze wel superbock hadden. Ik heb had nog nooit superb. gedronken dus keek bedenkelijk. Ze keek me aan en zei:" na de eerste superb smaken ze allemaal lekker, dus als je de eerste niet lekker vindt, vind je de tweede zeker lekker. Alleen al om haar humor heb ik dus eentje gedronken. En....ze bracht het in een Sagres glas zodat ik dan denk dat ik alsnog Sagres drink.
Mijn oldass had slaap nodig voordat we naar het feest zouden gaan in Kaombo club. So i did. Mijn gastvrouw was zo lief om een taxi voor me te bestellen. Gelukkig maar want het was koud en ik had hakjes aan. De taxi is kapot cheap....niet normaal. Je betaald gewoon snorder prijs :0
Als je hier snorder bent....dan ben je echt skeer want je verdient er niets aan. 
Naar de club, richting Belem, vanaf Saldanha was maar €7,30!!!!! Ik kon mijn oren niet geloven. Was bijna in staat om elke dag een taxi te nemen. 

Bij de club gearriveerd bleek dus dat 'love ferias' was gecanceld :( maar.......het was ladiesnight dus Nicole en ik konden gratis naar binnen plus we kregen twee consumptiebonnen! Ik omin (heel erg) blij want het bespaarde geld. 
De disco was kapot leeg niet normaal meer. We dachten, zolang we hier zijn met de bonnen...dus wij aan de vodkacola. De mensen die me kennen weten dat dit niet mijn drankje is maar goed. Die dj pfffff omg hij draaide kapot nep. Ik dacht, zomaar heb ik dit meisje meegenomen maar een kaka (neppe) tent. Maar ze was niet moeilijk. Na ongeveer 02:00 uur en anderhalve drankje verder begon de dj kapot goed te draaien. Je moet beseffen dat ik los ging op die kuduru. En zij ook. We genoten allebei. Later draaide ze ook samba en kisomba. Jammer genoeg konden we niet tot BAM (einde feest)blijven omdat we school hadden. Maar zeker een mooi club om naartoe te gaan. 

Btw het is grappig om te merken hoe snel je lichaam aan een bepaalde temperatuur went. Ik had het koud en het was 22 graden. 

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Lissabon

Lissabon

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2011

01 juli 2011

01 Juli 2011

30 juni

01 Juli 2011

29 juni

29 Juni 2011

28 juni

29 Juni 2011

27 juni
Jennice

I am going to Lissabon for two weeks.

Actief sinds 15 Juni 2011
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 8271

Voorgaande reizen:

15 November 2012 - 29 November 2012

I am back

19 Juni 2011 - 02 Juli 2011

Lissabon

Landen bezocht: