26 juni - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Jennice Pengel - WaarBenJij.nu 26 juni - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Jennice Pengel - WaarBenJij.nu

26 juni

Door: jennicepengel

Blijf op de hoogte en volg Jennice

28 Juni 2011 | Portugal, Lissabon

Zondag 26 juni

Pfffffff pas om 14 uur opgestaan ben brakketak en zie wel hoe de dag loopt.

Ik ben niet meer naar Sentra geweest. Was echt te op gewoon. Heb fajitas gegeten bij Hard rock café, waar ik een glas heb aangeschaft voor mijn collectie en jammer genoeg mijn bung bung (geweldige) oordopjes ben kwijtgeraakt.

Na het eten even naar Corte Ingles geweest...daar andere slippers gekocht met stevige zolen want mijn voeten willen mij eigenlijk doodmaken.

Daarna afgesproken met Nikky en Marta. Onderweg had mnr gebeld en wilde afspreken. Ik zei dat het morgen kon na de excursie. Dus morgen heb ik een soort date. We zullen zien.

De rest van de dag stelde niet veel voor behalve dat wij een goddelijk dessert hebben gegeten bij Haagen Dasz. Te lekker gewoon. En daarna naar huis.

Weer rond 12 uur binnen pffff ik ga kapot hier. Morgen weer vroeg naar school. Wish me luck.