25 juni - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Jennice Pengel - WaarBenJij.nu 25 juni - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Jennice Pengel - WaarBenJij.nu

25 juni

Door: jennicepengel

Blijf op de hoogte en volg Jennice

28 Juni 2011 | Portugal, Lissabon

25 juni 

Nog brak van gisteren ben ik op mijn zaterdag ochtend naar CIAL gegaan. Britt en ik waren de enige die meegingen naar de  Botanica. We hadden dus een privé excursie van Miguel. Je kan echt lachen met hem. Voordat we weggingen hebben we eerst een koffie gedronken. Ik vroeg of een koffie hier hetzelfde is als een bica (espresso voor ons). Hij zei van wel maar dat hij de studenten altijd adviseert om gewoon koffie te zeggen. Ik wilde natuurlijk weten waarom. En toen kwam de uitleg...leerlingen willen vaak met veel Portugese woorden de mannelijke en vrouwelijke vorm gebruiken, wat je bij dit woord dus niet moet doen. Want als je de 'a' vervangt voor de 'o' dus Bico.....vraag je eigenlijk om een blowjob :s hahahahah zie je het al voor je. Ik vond het in ieder geval grappig want het is blijkbaar al vaker gebeurt. So you know.  met Britt
Na het park zijn Britt en ik naar Cascais (strand) gegaan. We hadden onderweg met Jessica afgesproken en de rest zouden we daar ontmoeten. Bij cascais heb ik heerlijk (wel koud) gezwommen en ben ik goed doorgebakken hahahaha. Zeg maar gerust een beetje zwart. 
Voor de avond hadden we gepland om naar Mussulo te gaan maar Miguel heeft ons geadviseerd om eerst naar 'praca de comerce' te gaan omdat er een gay festival was. 

Zo gezegd zo gedaan. Na het strand gingen we snel naar huis, douchen en omkleden en hebben we bij praca afgesproken. Het was super druk. Het plein was vol met homo- ,heteroseksuelen en travestieten. Super feest. Natuurlijk waren Math en vooral Simon wanted. Zoveel mannen wilden ze meenemen niet normaal meer. En zij gingen erin mee hahahaha echt super. Wat later zagen de dames en ik een paar mannen in een kort broekje met een bung spang body (een lichaam van de goden). Maakte niet uit of ze gay waren. Ze waren spang alleen dat was belangrijk. Tuuuuuurlijk heb ik foto's en een filmpje hehehe. 

Na het gay feest waren de mannen en wij ook toe aan meer hetero's en pakte de taxi naar Mussulo. Daar aangekomen.....was het gewoon dicht!!!!! Op een zaterdag. Nou......
De taxi heeft ons een andere plek geadviseerd Docas (waar Kaombo club ook is) dus wij daar naartoe. 

Bij Docas gearriveerd zijn wij naar Alcantara discotheek gegaan. Die was bung (goed) leeg. Maar.....de mensen die mij kennen weten dat het mij niet tegenhoud om los te gaan als de dj goed is. We hebben het super gezellig gehad en ja ja onze Simon had sjans hij heeft gewoon swagger (natuurlijke aantrekkingskracht). Maar hij had het niet door. Ik heb kizomba gedanst, kuduru etc. In deze club waren de jongeren wel beter qua dans was superdope. Dansen in de kring enzo. 

Voordat we naar binnen gingen was er een uitsmijter die me leuk vond. Hij was niet takroe (lelijk) dus ik dacht. Jen stap een keer uit je comfortzone. Dus mijn nr gegeven (niet mijn normale privé nr pffff). Maar hoe dat afloopt lezen jullie nog.

Ik lag om 06:30 in bed....gesloopt. I love Lisboa. 

Até logo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Lissabon

Lissabon

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2011

01 juli 2011

01 Juli 2011

30 juni

01 Juli 2011

29 juni

29 Juni 2011

28 juni

29 Juni 2011

27 juni
Jennice

I am going to Lissabon for two weeks.

Actief sinds 15 Juni 2011
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 8273

Voorgaande reizen:

15 November 2012 - 29 November 2012

I am back

19 Juni 2011 - 02 Juli 2011

Lissabon

Landen bezocht: