24 juni - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Jennice Pengel - WaarBenJij.nu 24 juni - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Jennice Pengel - WaarBenJij.nu

24 juni

Door: jennicepengel

Blijf op de hoogte en volg Jennice

27 Juni 2011 | Portugal, Lissabon

24 juni

Vandaag ben ik naar fnac geweest met Math en Nikky. We waren eerst met een grote groep maar gingen uit elkaar bij Starbucks. Ik heb daar een aardbijen frapucini gedronken. Super lekker. Het smaakte als een milde aardbijen milkshake.  

Daarna hebben we langs de rivier gelopen. Er waren een paar Britten en die liepen de helling naar het water naar beneden  geen strak plan. Één van die mannen ging keihard languit aan de kant. Hij gleed uit over de mos. Zijn oor was aan het bloeden en hij bleef zeker een halve minuut liggen. Uiteindelijk zijn ze omhoog geklommen. Zijn oor was nog aan het bloeden dus heb ik mijn zakdoekjes aangeboden. Ik was echt geschrokken want het gebeurde voor onze neus. 
Kort daarna zijn we vroeg naar huis gegaan. Ik heb heel even geslapen omdat wij met de school naar Chimarrão zouden gaan. Chimarrão is een Braziliaanse restaurant. Wij gingen aan de all you can eat. Ik heb daar ook voor het eerst een caiperinha gedronken dat ze maken met zwarte vodka. Kapot lekker!!!!  

Nadat onze buikjes vol waren zijn wij met een aantal mensen naar het centrum gegaan (Barrio alto). We werden doodgegooid met mannen die van die belachelijke brillen verkocht. Ik heb me kapot gelachen want er was één met licht aan de zijkant. Ik keek die man aan van 'wat moet ik met een bril die lampjes heeft aan de zijkanten'. Toen zei hij: (in het Portugees) wanneer je het licht uitdoet kan je vriend het opdoen en alles goed vinden en zien daar beneden (ik hou het maar netjes). 
Het was super gezellig. Ik heb veel gelachen met Math en Simon. Simon heeft een babyface waar de homoseksuele hier heeeeel erg goed op gaan hahahaha. En hij zegt dan ook tegen ze dat zij er ook lekker uitzien. Hij is geen gay btw maar zoooo grappig. 
Na een tijdje zijn we naar Lux discotheek gegaan. Die kan van mij gestoken worden. De disco is mooi maar de muziek afschuwelijk!!! Tenzij je van muziek houdt uit de prehistorie. 
Wij zijn dan ook niet lang gebleven. 

Naar bed naar bed zij duimelot. 

Até logo. 

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Lissabon

Lissabon

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2011

01 juli 2011

01 Juli 2011

30 juni

01 Juli 2011

29 juni

29 Juni 2011

28 juni

29 Juni 2011

27 juni
Jennice

I am going to Lissabon for two weeks.

Actief sinds 15 Juni 2011
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 8269

Voorgaande reizen:

15 November 2012 - 29 November 2012

I am back

19 Juni 2011 - 02 Juli 2011

Lissabon

Landen bezocht: